Re: [WEB] [Konstruktiv Kritik] [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 07:53:33PM +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> Det er jo på ingen måde kritik, bare et dumt spørgsmål!

:-) Ja, det kan godt være det er et dumt spørgsmål.
men hvad er det meningen at der skal være på idover det der er nu?

jeg ville gerne have, som i venstresiden:

Linux i Danmark
Linux.dk
Danske LUG'er
Open Source DK
IRC #linux.dk

Linux i Sverige
Linux.se

Mirror / Spejl
Knoppix DA
Keldix

Sponsorer
Billeder fra overrækkelser af sponsorgaver.

I højresiden:
news
seneste listeindlæg
(dette er nye ting)

Og så en ting som jeg synes er meget vigtigt:
I toppen.
Hvordan melder jeg mig ind i SSLUG, og kommer på postlisterne.

Hilsen
keld