Re: [WEB] [Konstruktiv Kritik] [WEB] opdatering til layout

On Sun, 7 Jan 2007 19:58:25 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> :-) Ja, det kan godt være det er et dumt spørgsmål.
> men hvad er det meningen at der skal være på idover det der er nu?
>
> jeg ville gerne have, som i venstresiden:
>
> Linux i Danmark
> Linux.dk
> Danske LUG'er
> Open Source DK
> IRC #linux.dk
>
> Linux i Sverige
> Linux.se
>
> Mirror / Spejl
> Knoppix DA
> Keldix
>
> Sponsorer
> [...]

Keld! vi snakker design og ikke indhold nu. der kunne stå foo, bar,
baz, fubu osv. i menuen, men for at gøre det bare lidt genkendeligt, ja
så har jan skrevet nogle ord ind. Når design er på plads for de
elementer der er på siden, så kan vi begynde at snakke om indholdet.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk