Re: [WEB] opdatering til layout

Frank Damgaard wrote:

Jeg tager lige de ting med når jeg lægger det på svn, umiddelbart vil jeg
prøve at splitte filen op i en css-fil til godkendte browsere og en til IE.
så må vi se hvordan det går, men i sidste ende skal det nok lykkedes.

Jeg har bare været af den opfattelse at al css skulle være i en fil, men
sådan som IE'erne virker tror at det er nemmere at dele css op. resultatet
vil/skal undre alle omstændigheder blive det samme ;-)

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard