Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 20:51:13 +0100, Jan Trøjgaard wrote:
> Frank Damgaard wrote:
>
> Jeg tager lige de ting med når jeg lægger det på svn, umiddelbart vil jeg
> prøve at splitte filen op i en css-fil til godkendte browsere og en til IE.
> så må vi se hvordan det går, men i sidste ende skal det nok lykkedes.

ellers glem MSIE.
Jeg syntes ikke MSIE plejer at give så mange problemer
men måske du går ud i "hjørnerne" på css/html og
udnytter for mange non-standard ting  i diverse browsere?

> Jeg har bare været af den opfattelse at al css skulle være i en fil, men
> sådan som IE'erne virker tror at det er nemmere at dele css op. resultatet
> vil/skal undre alle omstændigheder blive det samme ;-)

Hvis ikke vi kan lave en "clean" css der giver acceptabel
udsende i MSIE må den få sin egen CSS.

--
mvh Frank Damgaard  |