Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, 07 Jan 2007 20:51:13 +0100
Jan Trøjgaard <sslug@sslug> wrote:

> Frank Damgaard wrote:
>
> Jeg tager lige de ting med når jeg lægger det på svn, umiddelbart vil
> jeg prøve at splitte filen op i en css-fil til godkendte browsere og
> en til IE. så må vi se hvordan det går, men i sidste ende skal det
> nok lykkedes.
>
> Jeg har bare været af den opfattelse at al css skulle være i en fil,
> men sådan som IE'erne virker tror at det er nemmere at dele css op.
> resultatet vil/skal undre alle omstændigheder blive det samme ;-)
>
> Med venlig hilsen
> Jan Trøjgaard

Mange gange kan du klarer dig uden om de værste problemer ved at
bruge !important efter de linjer som firefox skal bruge og så derefter
rette til med det som IE skal bruge. F.eks.

background-color : #ffffff !important;
background-color : #ff0000;

I FF er bagrunden nu hvid, men i IE vil den være blå. Tilsvarende kan
bruges på de fleste tags og er fuldt gyldig CSS.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk