Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 21:17:45 +0100, Kim Schulz wrote:

> Mange gange kan du klarer dig uden om de værste problemer ved at
> bruge !important efter de linjer som firefox skal bruge og så derefter
> rette til med det som IE skal bruge. F.eks.
>
> background-color : #ffffff !important;
> background-color : #ff0000;
>
> I FF er bagrunden nu hvid, men i IE vil den være blå. Tilsvarende kan
> bruges på de fleste tags og er fuldt gyldig CSS.

Jeg vil så foretrække separat css til hver browser.
frem for udnyttelse af hacks i håndtering af "fejl" i browseren.
specielt hvis CSS ikke virker efterfølgende.

og så kan vi også udnytte radius-funktione i firefox/mozilla :)
fremfor de <b></b> "hacks". Jeg er ikke så flad for de
tomme elementer da det plejer at have utilsigtede effekter.

--
mvh Frank Damgaard  |