Re: [WEB] opdatering til layout

Frank Damgaard wrote:

> ellers glem MSIE.
> Jeg syntes ikke MSIE plejer at give så mange problemer
> men måske du går ud i "hjørnerne" på css/html og
> udnytter for mange non-standard ting  i diverse browsere?

> Hvis ikke vi kan lave en "clean" css der giver acceptabel
> udsende i MSIE må den få sin egen CSS.

Hvis vi nogenlunde skal følge det vi aftalte, altså noget med at det kan ses
tilfredsstillende i alle browsere, inkl. IE, så er vi jo nød til at have
den med, under alle omstændigheder.
Vi skal jo også tænke på at potentielle Linux brugere kommer fra Windows og
hvis de bliver præsenteret med noget der ikke ser godt ud, vil de tænkte,
de værste tanker. Derfro syntes jeg at den skal med.

Det kan også lade sig gøre det er bare lidt vanskeligere.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard