Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, 07 Jan 2007 21:40:51 +0100
Jan Trøjgaard <sslug@sslug> wrote:

> Det ligner et spændene måde at gøre tingene på, kan den tåle en
> validering?

ja selvfølgelig. det er jo fuldt ud valid css og der er såmænd ikke så
meget hack i det. IE6 forstår blot ikke meningen af !important, og hvis
den gjorde, ja så vil den jo blot forstå det korrekt og ville stadig
virke. Jeg har efterhånden brugt det på en del sider hvor det har
virket rigtigt godt.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk