Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 21:44:38 +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> Hvis vi nogenlunde skal følge det vi aftalte, altså noget med at det kan ses
> tilfredsstillende i alle browsere, inkl. IE, så er vi jo nød til at have
> den med, under alle omstændigheder.

Så må vi simplificere CSS , jeg tror det er for mange "hacks"
der gør at det ikke virker.
Jeg plejer ikke at jave så store problemer, men normalt
bruger jeg hhv radius og png/gif til hjørner.

> Vi skal jo også tænke på at potentielle Linux brugere kommer fra Windows og
> hvis de bliver præsenteret med noget der ikke ser godt ud, vil de tænkte,
> de værste tanker. Derfro syntes jeg at den skal med.
>
> Det kan også lade sig gøre det er bare lidt vanskeligere.

Ja, jeg tror det blot skal gennemgås og renses op
burde være muligt at holde det simpelt og trodsalt
virke i flest mulige browsere.

Og hvis det ikke går så må der laves en MSIE-CSS.
allerede det at MSIE6 og MSIE7 er forskellige
tyder på at CSS er blevet for avanceret med hacks.

--
mvh Frank Damgaard  |