Re: [WEB] opdatering til layout

Jan Trøjgaard wrote:
> radius-hacket skulle der eller ikke være noget i vejen med. Men tingene
> vil være nemmere, hvis vi bruger css-radius og acceptere at IE ikke har
> runde hjørner.

Jeg kan i hvert fald sagtens acceptere det. Jeg er faktisk tilbøjelig til at
synes det er ønskværdigt.. og så længe det bare er visuelle bagateller der
ikke har indflydelse på sidens funktionalitet..

Det er så gevaldigt svært at forklare folk hvorfor IE er en pestilens for
hele internettet, hvis flere webudviklere viser mod til at undlade at hacke
sig udenom IEs særheder ville det være meget nemmere, at vise til folk at
IE ikke kan vise sider korrekt, selvom overholder standarderne.

Har vi egentlig en browser-statistik et sted? Hvor mange IE-hits får vi?

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk