Re: [WEB] opdatering til layout

Frank Damgaard wrote:

> Så må vi simplificere CSS , jeg tror det er for mange "hacks"
> der gør at det ikke virker.
> Jeg plejer ikke at jave så store problemer, men normalt
> bruger jeg hhv radius og png/gif til hjørner.

> Ja, jeg tror det blot skal gennemgås og renses op
> burde være muligt at holde det simpelt og trodsalt
> virke i flest mulige browsere.
Skal jeg så ikke lige lave en, der er strict efter css foreskrifterne (og
kun virker i browsere, der overholder css-standarderne), så kan vi finde ud
af hvad der skal bruges til resten af browserne.

> Og hvis det ikke går så må der laves en MSIE-CSS.
> allerede det at MSIE6 og MSIE7 er forskellige
> tyder på at CSS er blevet for avanceret med hacks.
IE7 gør i hvertilfælde at star-html-hacket ikke virker mere, da IE7 er lavet
så den læser dem og bruger definitionerne, selvom den ikke burde bruge
definitionerne.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard