Re: [WEB] opdatering til layout

Jan Trøjgaard wrote:
> Jeg tror ikke at det er et spørgsmål om IE hits, da potentielle linux
> brugere kommer fra Win.
> Men bare at det skal virke så funktionaliteten ikke går tabt.

Jeg blev bare nysgerrig nu vi diskuterer IE så meget..

Men jeg er sådan set ret ligeglad om det er 10% eller 80% , jeg synes ikke
du skal bruge din tid på at skjule Microsofts ufine forretningsmetoder for
folk.

Det er korrekt at folk potentielle brugere næsten nødvendigvis må komme fra
Windows, men hvis de ikke har fundet ud af at skifte til en ordentlig
browser hvordan skulle de så kunne bruge Linux?

Jeg synes ikke vi skal bruge særligt mange kræfter på IE, men jeg er måske
fhv. militant hvad det angår.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk