Re: [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 22:44:22 +0100, Jan Trøjgaard wrote:
> Skal jeg så ikke lige lave en, der er strict efter css foreskrifterne (og
> kun virker i browsere, der overholder css-standarderne), så kan vi finde ud
> af hvad der skal bruges til resten af browserne.

Det er nok en god ide, så må "hacks" komme for efterfølgende
med gode kommentarer så man bagefter kan huske og forstå hvad
man lavede.

suk, måske vi skal lave en style.css.php så CSS fil
kan laves afhængig af browser :-)

> IE7 gør i hvertilfælde at star-html-hacket ikke virker mere, da IE7 er lavet
> så den læser dem og bruger definitionerne, selvom den ikke burde bruge
> definitionerne.

ok, det er nok årsagen til at det ikke helt virker i MSIE7.

Mon ikke den er blevet opdateret lidt mere til normal HTML/CSS?
jeg læste dog et sted at MS ikke helt nåede at få flere
rettelser med inden freeze af version.

--
mvh Frank Damgaard  |