Re: [WEB] opdatering til layout

> Martin Schlander wrote:
> Jeg blev bare nysgerrig nu vi diskuterer IE så meget..

> Men jeg er sådan set ret ligeglad om det er 10% eller 80% , jeg synes ikke
> du skal bruge din tid på at skjule Microsofts ufine forretningsmetoder for
> folk.
Enig, så bare vi holder os til at funktionaliteten er der. Så går jeg over
til et minimallistisk udseende i IE.

> Det er korrekt at folk potentielle brugere næsten nødvendigvis må komme
> fra Windows, men hvis de ikke har fundet ud af at skifte til en ordentlig
> browser hvordan skulle de så kunne bruge Linux?
Ved at komme til os! hvad ellers?

> Jeg synes ikke vi skal bruge særligt mange kræfter på IE, men jeg er måske
> fhv. militant hvad det angår.

> E Sjørlund wrote:
> For en forening, der går ud i verden og kæmper for indførelse og brug af
> åbne standarder virker denne snak temmelig absurd.
for mig er den ikke absurd, selvfølgelig skal vi bruge åbne standarder til
vores layout, men ikke så meget at, folk der ikke har begreb om dem, ikke
kan se vores side ordenligt.

> Lav dog siden, så den validerer efter alle kunstens regler, og læg et
> link ind i bunden til mozilladanmark.dk eller en anden brugbar browsers
> hjemmeside.
Det vil jo kun være et halvt budskab, da dem der aldrig har hørt om
standarderne, bare vil sige at: SSLUG gaber op, uden at kunne lave en
hjemmeside ordenligt.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard