Re: [WEB] [Konstruktiv Kritik] [WEB] opdatering til layout

On Sun, Jan 07, 2007 at 08:25:06PM +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> Pt. er spørgsmålet ikke hvad der skal være, ud over det der er nu.
> Jeg arbejder på at lave sslug.dk's layout om, så det bruger css i stedet for
> tabeller, samt at give det et mere 'up to date look'.
>
> Med den måde du kritisere på Keld, kan jeg ikke lade være med at spørge dig,
> hvad tror du der skal være på, når jeg er færdig, med at skrive siden om
> til css?
>
> Keld hvis du gad at grave lidt i mail-arkivet, under sslug-web, ville du nok
> kunne finde ud af hvad mit arbejde går ud på og skal indeholde. Derfor
> [...]

Jammen det er nok fordi jeg ikke rigtigt har forstået hvad det er du laver.
Jeg takker for at du gør det klart over for mig. Jeg beklager hvis du
har opfattet det som utidig kritik, det har ikke været meningen.

Jeg forstår nu at du ikke arbejder på indholdet, men kun med layout.

Jeg er bekymret for indholdet, det er det mine kommentarer har gået på.

Venlig hilsen
keld