Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Og disse flof menuer i javascript, tjah bare ikke for meget
>  bells-and-whistles det skal også virke i lynx og w3m.

lynx og w3m er ikke designmål.. men hvis det også virker der, så gør det
ikke noget.

Jeg havde nu tænkt på en server-side-flof-ud, men hvis du hellere vil
lave den i Javascript, så er det også helt ok.

>  vedt. indhold, vi kan jo tilpasse og fylde på efterhånden.

Jeg syntes det er vigtigt at få lagt en "linie" for hvordan det skal
opbygges så vi ikke ender med bare at klistre links ind hist og pist som
på det vi har i øjeblikket.

>  Skulle der også laves en tilpasset top-bund menu til
>  de eksisterende sider?

Top og sidemenu. og vel lidt bund standard-ting.

>  Så kan vi hurtigt få mange sider til at virke i nyt layout,
>  da det er nogle få top/bund include filer i hhv SSI og php

SSI => Ud.. De ting vi har der benyttter SSI skal så vidt som
overhovedet muligt omskrives, så vi kun har et sæt include filer at
skulle vedligeholde. (dvs. 2 eller 3 da vi har flere sprog) der er ingen
grund til at gøre vores web mere kompliceret end det bør være.

Jesper