Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

On Mon, 8 Jan 2007 11:01:21 +0100 (CET)
Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote:

> Hmm, det menar jag att ni bör ha. Kanske inte just lynx och w3m, men
> det ska fungera för personer som inte kan se. Min erfarenhet är att
> hvis designen fungerar för lynx och w3m fungerar den för de flesta
> som inte har en CRT eller LCD som outputmedium. Ni bör lösa det med
> något serverside imho.

ENIG! vi har tidligere slået det stort op at Linux kan bruges af blinde
og vi har gjort meget for at dette rent faktisk også passer. Derfor
skal vi heller ikke lave om på dette nu, da denne sag stadig er værd at
kæmpe for.
Det er som sune også nævner, ganske let at lave det med javascript, så
folk der ikke har javascript eller bruger text browsere, stadig kan
benytte det.

--
Kim Schulz    | Private :  http://www.schulz.dk
sslug@sslug | Business:  http://www.devteam.dk