Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:
>  Du vil have alle sider flyttet på en gang, det kommer
>  til at tage længere tid.

Ja, det er en opgave.

>  Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke prøver at lave noget html 4
>  der kan virke med det nuværende top/bund så
>  vil har noget i en overgangsperiode der ligner lidt
>  det endelige resultat indtil alt/det meste er flyttet.

Fordi jeg frygter at vi ikke får det gjort så.. og resultatet derfor
bliver 5 forskellige designs på samme webside i stedet for de 4 vi har
nu og det ene der var formålet med øvelsen.

Hvis du tager et kritisk blik på indholdet, så er opgaven altså heller
ikke så stor. Det er hovedsageligt sider fra gamle møder der vil tage
tid at konvertere til noget nyt. De resterende sider er enten så gamle
at de skal slettes/omskrives og når de er pillet ud så er opgaven
absolut til at overskue.

Jesper