Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

On Mon, Jan 08, 2007 at 13:25:29 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Fordi jeg frygter at vi ikke får det gjort så.. og resultatet derfor
> bliver 5 forskellige designs på samme webside i stedet for de 4 vi har
> nu og det ene der var formålet med øvelsen.

Der er samme layout i både SSI og PHP udgaven af include-filer,
include-filerne kan jeg godt tilpasse.
Hele ideen med head/top/bund var netop at lettere kunne ændre
layout på undersiderne.
Eneste problem er at xhtml ikke vil fungere godt da
undersiderne er i html 4.  Så der skal laves en tilpasset layout
til undersiderne i html 4.

> Hvis du tager et kritisk blik på indholdet, så er opgaven altså heller
> ikke så stor. Det er hovedsageligt sider fra gamle møder der vil tage
> tid at konvertere til noget nyt. De resterende sider er enten så gamle
> at de skal slettes/omskrives og når de er pillet ud så er opgaven
> absolut til at overskue.

Include-systemet er nu heller ikke slemt, det bruges
jo også i PHP.

--
mvh Frank Damgaard  |