Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

Sune Vuorela wrote:

> Hvis javascriptmenuerne er lavet rigtigt, så virker det også i browsere
> uden javascript.
Jeg mener at java blev forkastet, da vi udlukkene skulle (SKULLE) bruge css
til layoutet.

> (Skriv menuen med noget simpel <ul> og <li>  og derefter lav den fancy
> med javascript - hvis javascript ikke virker har man stadig originalen
> med <ul> og <li>)
Jeg mener at det kan lade sig gøre at lave en fornuftig menu i css.

> Jeg har vist linket til chrsens elpamenu før.
Det har du ;-)

Men stukturen vil jg overlade til andre. Så behøves jeg kun at koncentrere
mig om layout.

med venlig hilsen

Jan Trøjgaard