Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

On Mon, Jan 08, 2007 at 21:29:01 +0100, Jan Trøjgaard wrote:

> Jeg mener at java blev forkastet, da vi udlukkene skulle (SKULLE) bruge css
> til layoutet.

Javascript (ikke java), men korrekt hedder det vel ecmascript... :)
Der kan laves en del "folde-ud" menuer i javascript, og dette
udnytter også CSS.

Lidt simplificeret så får man javascript til at ændre html på siden
så menuen "folder ud" med html/css.

Og hvis der overhovedet skal bruges javascript, så skal navigation
også kunne fungere uden javascript, f.eks. med lynx, w3m og lign.

Til at begynde med syntes jeg ikke vi behøver at "lege" med
javascript, "folde-ud" via server-links  skal under alle
omstændigheder virke først.

--
mvh Frank Damgaard  |