Re: [WEB] Forslag til struktur i venstremenu

Mon, 08 Jan 2007 22:26:34 +0100, Frank Damgaard <sslug@sslug> skrev:

On Mon, Jan 08, 2007 at 21:29:01 +0100, Jan Trøjgaard wrote:
Sune Vuorela wrote:

> Hvis javascriptmenuerne er lavet rigtigt, så virker det også i browsere
> uden javascript.
Jeg mener at java blev forkastet, da vi udlukkene skulle (SKULLE) bruge css til layoutet.
Man behøver heller ikke andet scripting end css til at lave folde-ud-menuer mm.
Se : http://meyerweb.com/eric/css/edge/menus/demo.html

Javascript (ikke java), men korrekt hedder det vel ecmascript... :)
Der kan laves en del "folde-ud" menuer i javascript, og dette
udnytter også CSS.

Lidt simplificeret så får man javascript til at ændre html på siden
så menuen "folder ud" med html/css.
JavaScipt delen er ikke nødvendig jf. ovenstående link. Der er nok at bruge event handling (og om det er del af ECMA-262 ved jeg faktisk ikke)

<klip>

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205