Re: [WEB] Motivation til layoutet??

I sslug.web, skrev Jan Trøjgaard:
>  * Stilrent??? (Definer lige det Jesper).

Det er lidt tricky, men bare det 50% ligner det vi har set indtil nu, så
rammer det min definition af stilrent.

>  * 2 kolonner, ventre som gerne herakisk navigationsmenu(nested lists).

Yep præcist som det vi har set indtil nu.

>  * Optimeret til 1024x864, men skal virke i 800x600 uden vandret scrollbar.

Yep.

>  * Ingen billeder til grafik, der skal bruges CSS-hacks.

Ikke påkrævet i min verden.

>  * Layoutet skal være dynamisk i bredden.

Yep

>  * Undlad størrelses diktering i pixels.

Nogle gange kan det vel være nødvendigt?

>  * skrifttyper: Verdana, Arial samt helvetica(unix), sans-serif.

Er der stadig problemer med at firefox/linux falder tilbage på
sans-serif eller sådan noget. Eller er det problem løst (uden at man
installerer msttcorefonts pakken)

>  * GPL-licens.

>  arbejdet køres via Subversion og Trac:
>  http://tyge.sslug.dk/trac/ -> Browse via:
>  http://tyge.sslug.dk/trac/browser/Sslug/

.. jeg har importeret "gammel www-sslug.dk" her: http://svn.sslug.dk/
så hvis du har tid evt. en onsdag, så kan vi sætte os sammen og prøve at
putte det ind?

>  Hvis du mener du kan komme op med en bedre løsning, hvad angår layout og
>  arbejdsprincipper, end jeg kan, syntes jeg at ,du skal tage over. For min
>  motivation er lig nul : -(

Jeg syntes du gør et godt stykke arbejde.

Jesper