Re: [WEB] Motivation til layoutet??

Jesper Krogh wrote:

> Det er lidt tricky, men bare det 50% ligner det vi har set indtil nu, så
> rammer det min definition af stilrent.
Så noget med at det skal bygge på nuværende design, så siden bliver
genkendelig.

> Yep præcist som det vi har set indtil nu.

> Yep.

> Ikke påkrævet i min verden.

> Yep

> Nogle gange kan det vel være nødvendigt?
Det der styre tingene, header, indhold og footer, samt ting som der vil være
under-elementer i disse skal være enten i em, % eller lignende. hvis vi
skal køre med undermenuer, vil jeg foretrække at den bliver i pixel, men
den vil jo så ikke være styrende, i forehold til sidens skalering, kan man
vel sige?

> Er der stadig problemer med at firefox/linux falder tilbage på
> sans-serif eller sådan noget. Eller er det problem løst (uden at man
> installerer msttcorefonts pakken)
Tror jeg ikke, men det kan vi jo prøve at finde ud af. jeg plejer, efter råd
at bruge helvetica, så skulle problemet være løst.

font-family:  Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
hvis det er kan vi jo sætte helvetica forest, så vil IE'erne, bare springe
videre til næste. Ellers skal den css-hackes.

Jeg syntes også at vi skal lade debatten køre her på sslug-web, så vi alle
får muligheden for at give deres besyv og ideer med. Når vi er kommet frem
til noget enighed, syntes jeg at vi skal erstatte det der står på
wiki-SslugNytWebsted, så vil det være nemmere for folk at følge med.

> .. jeg har importeret "gammel www-sslug.dk" her: http://svn.sslug.dk/
> så hvis du har tid evt. en onsdag, så kan vi sætte os sammen og prøve at
> putte det ind?
gør det noget hvis vi venter en uge?

> Jeg syntes du gør et godt stykke arbejde.
takker mange gange!