Re: [WEB] Motivation til layoutet??

Jan Trøjgaard wrote:

> Glemte lige at nævne at alle browsere kan håndtere max-width, men IE'erne
> kan ikke håndtere min-width. så det forenkler sagen betragteligt.
>
> med venlig hilsen
> Jan Trøjgaard

Du skal altså ikke gøre dig de store anstrengelser for at skære 640
punkter af min skærmbredde. Jeg har betalt for den, og vil helt selv
bestemme, hvad jeg vil bruge den til.

Du tænker ganske enkelt i forkerte baner, når du forsøget at lege
typograf på et medie som er så ustyrligt som en hjemmeside.