Re: [WEB] Motivation til layoutet??

Jan Trøjgaard <sslug@sslug> writes:

> Det ka' du ha' ret i,men for dem med 16:1, så ikke bare nogle vildt lange
> linier?

Med mindre de har sat deres browser op til altid at anvende en stor
skrifttype, f.eks. fordi de er svagtsynede. Det rigtige(TM) at gøre er
at satse på at folk har givet deres browservindue en størrelse (det
behøver faktisk ikke fylde hele skærmen) så linielængden er fornuftigt
ved de skriftstørrelser de typisk møder.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734