Re: [WEB] afprøvning af ny layout på gamle sider...

I sslug.web, skrev Bjørn Hartfelt:
>  On 1/9/07, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
>  [klip]

>  mon ikke man bør lave noget i stil med
> <!-- AutoMenu #Om SSLUG|1#Bestyrelsen|2#Forretningsorden# -->
>  for ikke at få hevet alt hvad der ellers måtte være af kommentarer med i menuen

Det lyder fornuftigt. <!-- og --> er dog afhængig af om man nu har
klisteret det i html-stykket eller i php-stykket eller hvor man ju
putter det ind, men jeg kender ikke rigtigt nogle systemer hvor det ikke
er muligt at lave kommentarer af nogen art.

Jesper