Re: [WEB] afprøvning af ny layout på gamle sider...

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  ok, det røg vist, skulle være bedre nu,
>  fik lavet  lidt rod med <div> og </div>

Det kan godt være det er min LCD-skærm (de har det nogen gange med at
glemme at tegne noget) men jeg kan ikke se en 1px højre/venstre
afgrænsning af brødtekst-boksen på siden.

Jesper

>  OBS det er html 4 nu, men det var stort set kun doctype jeg ændrede.

Hvor meget skal der til for at ændre det til xhtml?

Bjørn havde et fint forslag.

Jesper