Re: [WEB] afprøvning af n y layout på gamle sider...

> Bjørn var ved at lave et eller andet i PHP til det:
> http://frokostgruppen.dk/~bjuhn/menu.php (og s)
>
> Den bygger på at man har et stort nested array i PHP.. min tanke var så
> at "tagge" alle siderne med informationer om hvor de skulle optræde i
> menuen ala:
>
> <!-- #Om SSLUG|1#Bestyrelsen|2#Forretningsorden# -->

kommer i tanke om at i SSI/shtml udgaven er der ikke PHP, så her må
"links" være lidt mere statiske, eller der skal lidt javascript til hjælpe.
(statiske: kun links til hovedområderne)

Det er dog kun indtil siderne er flyttet eller noget sslug-CMS
opfundet.

--
mvh Frank Damgaard  |