Re: [WEB] afprøvning af ny layout på gamle sider...

On 1/9/07, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
I sslug.web, skrev Bjørn Hartfelt:
>  On 1/9/07, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
>  [klip]

>  mon ikke man bør lave noget i stil med
> <!-- AutoMenu #Om SSLUG|1#Bestyrelsen|2#Forretningsorden# -->
>  for ikke at få hevet alt hvad der ellers måtte være af kommentarer med i menuen

Det lyder fornuftigt. <!-- og --> er dog afhængig af om man nu har
klisteret det i html-stykket eller i php-stykket eller hvor man ju
putter det ind, men jeg kender ikke rigtigt nogle systemer hvor det ikke
er muligt at lave kommentarer af nogen art.

jeg ville mene at det er et nonproblem ;)
<?php /*
*/ ?>

derimod, hvad gør vi med off-side links? (hvis der da er nogle)
--
regards
Bjørn Hartfelt // bjuhn_com