Re: [WEB] afprøvning af n y layout på gamle sider...

On Tue, Jan 09, 2007 at 22:32:23 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Hvor meget skal der til for at ændre det til xhtml?

Alle de gamle sider skal håndomkodes eller igennem tidy
og manuelt checkes.
Men så vidt jeg kan se udnyttes ikke noget i ny layout
der er xhtml, og CSS er den samme fil.

Det eneste jeg ændrede er top.php, bottom.php og vars.php
(lidt andre filer i SSI/.shtml udgaven)

Til nye sider kan der laves noget andet i xhtml,
ideen med at udnytte den fælles top/bund på gamle sider
for hurtigt at få de gamle sider i "ny stil".

mvh Frank Damgaard  |