Re: [WEB] Motivation til layoutet??

Jesper Krogh wrote:

> Hvilket (konstruktivt) formål kan det have at gøre det? Jeg har ikke den
> dybe forståelse for CSS til at jeg har nogen ide om det.
Hvis man 'pakker' ind med de rigtige syntaks-hack, vil de browsere som skal
læse koden, kunne læse koden og dem som ikke skal kunne læse den, vil
ignorerer den, faktisk en meget vigtig pointe og hvis man samtidig skriver
syntaksten rigtigt, kan den komme igen en validering ;-)

> Skal jeg ringe og vække dig :-)
Hvis jeg er faldet i søvn, i aften skal du være velkommen til at ringe (70
80 77 84), men ER jeg faldet i søvn, tror jeg at jeg befinder mig så godt i
drømmeland at, jeg vil være svær at få ud der fra.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard