Re: [WEB] Motivation til layoutet??

On Wed, Jan 10, 2007 at 08:18:37 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Hvornår er et stykke CSS et "hack" og hvornår er det bare CSS?

At bruge at wi\dth: i MSIE gør et , og ikke noget i andre
vil jeg mene er et grimt hack.
Ligeledes andre af disse ting der er afhængig af en browsers
fejlhåntering, eller mangel på samme.

Så er det pænere at lave nogle tillægs CSS-filer
der tilføjer det manglende til en given browser
(kan gøres med php, SSI, ...)
Det er f.eks. hvad der sker i mit eksempel jeg postede i går.

--
mvh Frank Damgaard  |