Re: [WEB] Motivation til layoutet??

Frank Damgaard wrote:

> At bruge at wi\dth: i MSIE gør et , og ikke noget i andre
> vil jeg mene er et grimt hack.
Hvis det gør det, det skal bruges til, så er det jo et element, der er
defineret ligesom alle andre elementer.

> Ligeledes andre af disse ting der er afhængig af en browsers
> fejlhåntering, eller mangel på samme.
Hvis hacksene gør det de skal, er det jo ok.

> Så er det pænere at lave nogle tillægs CSS-filer
> der tilføjer det manglende til en given browser
> (kan gøres med php, SSI, ...)
Hvis man skal til at lave en masse filer bliver det noget rod. Det er meget
bedre med en css-fil og dermed kun et sted at rette.

> Det er f.eks. hvad der sker i mit eksempel jeg postede i går.

Hvis man skal rense alle hacks ud for at lægge dem i særskilte filer, får
man temmelig mange filer og dermed en masse roderi. Det syntes jeg er
temmelig upraktisk.
at lave en div {margin:0;padding:0;} er jo også et browser-specifikt hack og
så skal det jo også ligge i en særskilt fil.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard