Re: [WEB] MSIE vers 5 til Max

Frank Damgaard wrote:

> Hvor mange bruger mon en "gammel" MSIE5 til Mac endnu?
> og er det værd at lave "hacks" i html og CSS for denne browser.
> Så vidt jeg kan se har den browser en del broblemer
> og kan crashe på korrekt html/css.
> Fandt med google " ie5 mac 0.05% usage, 100% pain" ...
>
> Det virker ikke som den browser opdateres mere?  (siden 2003)?
>
> Eneste problem er nok dem med Mac OS9 :
> http://www2.jeffcroft.com/blog/2005/mar/28/thank-you-microsoft-for-ie5mac/
> der findes måske ikke så meget andet mere til det  gamle OS9.
OS9-brugere må se at finde et system, der rent faktisk er understøttet af
nogle endnu. Så vidt jeg ved har apple for længe siden droppet dette.
Men derudover, mon så ikke OS9-brugere bruger iCab[1]? Jeg tror MSIE5 for
mac er en unødvendig pine at beskæftige os med (med mindre vi også sørger
for at siden renderer korrekt i alt lige fra lolifox til netscape 0.01).

[1] http://icab.de
--
//anders