Re: [WEB] MSIE vers 5 til Max

Jeg tager dit svar, for et ja!
Og jeg syntes at, det er pisse hamrende demotiverene, at at ting, skal
sables ned, på grund af en lille sytaks-ting, som du ikke kan lide. For mig
drejer CSS, sig om at kunne tage det ud til max. og det vil mine resultater
jo så også bære præg af, 'face it' eller bed mig om at stoppe. Så kan du jo
komme til at, lave tingene, som du vil have dem.

Jeg har kun min fritid og hvis det skal være et så stort 'issue', så gider
jeg sku' ikke at lave et layout til sslug, så bruger jeg bare mine
egenskaber til at noget til mig selv, eller mine private venner.

> Jeg syntes CSS skal være simpel og enkel og ikke indeholde
> "sjov lejetøj" der udnytter mystiske fejl og features i browsere.
så kommer layoutet, ikke til at se ens ud, i alle de forskellige, browsere.

> Hvis dette var meningen havde man lavet if/else struktur i CSS.
Det er ikke CSS, man laver sjove strukturer med, men browerne.

> Jeg syntes vi skal lave en CSS der er simpel og ens for alle
> og virker i gecko/konqeror(kde)/opera og evt. med en lille tillægsfil
> til MSIE7 . Hvis det også ser ok ud i MSIE6 og andre så
> er det ok, men der skal  skal ikke bikses for meget
> med suppoer for ældre browsere.
Du fremhæver de browsere, som kun køre under Linux/Unix, med undtagelse af
Opera.
Af den statistik, Keld sendte, viste at der faktisk er, lagt flere som
bruger IE'erne, når de besøger sslug.dk, hvad sker der????

Når statiskken viser at IE'erne er så fremherskende, i besøg på vores sidde,
skal der, efter min mening, ikke gås på kompromis, med udseendet i de
browsere. Og glem ikke IE5 og 5.5.

> NB.
> Indhold  på sslug skal dog også kunne læses og navigation fungere
> med tekst-browsere som lynx, w3m, osv.
Det er ikke med i det aftalte.
Måske vi skulle få lagt aftale principperne på sslug.wiki?

> (da CSS  ikke anvendes i disse, skulle det ikke være et problem)
Så er det jo ikke noget problem.

P.S Konqueror kaldes for en KHTLM-browser, og det bruges også i Safari. Så
det vil være en mere nøjagtig beskrivelse.