Re: [WEB] afprøvning af n y layout på gamle sider...

On Thu, Jan 11, 2007 at 15:50:19 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Her bliver jeg nødt til at rulle vandret (Ubuntu 6.10, galeon,
> 2.0.2-2ubuntu1) for at kunne se hele teksten. :-(

Det var en testversion af jan's test html+css lavet om til html 4.
Der har indsneget sig en lille bug med bredden.

Formålet med denne test var *kun* at se om man på en let
måde kunne ændre udseende på gamle sslug sider
ved kun at bruge top/bund include-filerne,
og det ser ud til at være muligt.

På den måde kan man ved at ændre nogle centrale filer + forside på
de nuværende sider hurtigt skifte udseende.

--
mvh Frank Damgaard  |