Re: [WEB] afprøvning af n y layout på gamle sider...

On Thu, Jan 11, 2007 at 15:50:19 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Her bliver jeg nødt til at rulle vandret (Ubuntu 6.10, galeon,
> 2.0.2-2ubuntu1) for at kunne se hele teksten. :-(

Det skulle være fixet nu. med en relativ størrelse i procent.
Fik også rettet en </div> der var kommet forkert.

Ser rimeligt ud i firefox/konqueror/opera same MSIE7,
pånær lidt bøvl med links. Det skal nok laves lidt anderledes
i css så det virker alle steder.

Jeg havde også lavet lidt adict-class i php som jeg skrev tidligere
der indsætter kalenderen i 2 udgaver på siden.
(kortfattet liste og en "lang" version).

Jeg skal så se på noget rss-2.0 class.
Da sidstenyt er i en rss version, så kunne sslug-announce
evt også  extraheres af noget script til rss, og en rss-reader i php
vil så kunne bruges generelt til at sætte sidstenyt, announce mv.
på forsiden.

--
mvh Frank Damgaard  |