Re: [WEB] afprøvning af n y layout på gamle sider...

On Sun, Jan 14, 2007 at 15:15:04 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det ser sådan ud.
>
> Der er noget mystik med et SSLUG-bomærke nede til højre i teksten, men
> det er ikke alvorligt kritisk.

Det er den oprindelige html som ikke er for pæn, og smidt ind i det
andet design placerer det logoet lidt dumt.
Nu er det kun en test for at se hvordan gamle sider ser ud
med ny top/bund include-filer.

PS.
Oprindelig brugte jeg "print version" på install_list  til at udskrive
en seddel til installmøder (print version er uden top/bund).

--
mvh Frank Damgaard  |