Re: [WEB] TODO

On Tue, Jan 16, 2007 at 05:58:00 +0000, Jesper Krogh wrote:
> I går aftes rodede Bjørn, Anders og jeg med subversion-tingen. Et
> foreløbigt resultat kan ses her:
>
> http://tyge.sslug.dk/~jesper/www/bestyreslen/
>
> Flytningen af sider er relativ simpel.
>
> 1) Omdøb .shtml -> .php
> 2) Fjern alt SSI

Hvorfor dog det?
SSI udgaven vil også virke, og vi kan hurtigt flytte
det meste af sslug.

> 3) Den nuværende version har ikke flere sprog, men vi ska have fundet et
>  php-system der forstår .po filer vi kan bruge til det. Så skal
>  (specielt menupunkter) bare puttes gennem dette system før de ryger ud
>  til brugeren.

De nuværende php sider har da vist sprog (da/sv/en)
forudsat de enkelte sider er lavet til det.
Menuer mv. skulle være i flere sprog.

> Tidsmæssigt tager det i størrelseordenen af et par minutter pr. side ..
> afhængig af hvor lang tid 4) tager, så det er absolut en overskuelig
> opgave.

Og lader man indtil videre SSI være, så er det "vupti",
og siderne kan efterfølgende mannuelt konverteres.

Ved ikke hvad problemer I har med SSI, det er ganske simpelt,
men selvfølgelig ikke et avanceret programmeringssprog som php, perl,...

KISS

--
mvh Frank Damgaard  |