Re: [WEB] TODO

On Tue, 16 Jan 2007 12:05:37 +0100, Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Og lader man indtil videre SSI være, så er det "vupti",
> og siderne kan efterfølgende mannuelt konverteres.
>
> Ved ikke hvad problemer I har med SSI, det er ganske simpelt,
> men selvfølgelig ikke et avanceret programmeringssprog som php, perl,...

Problemet er at have så mange sprog blandet. Og selv om det er simpelt, så
er det stadig et sprog der kan laves mange ulykker i. Historisk set har
SSI haft temmeligt mange sikkerhedshuller - så simpelt er ikke == sikkert.
Men det er nu ikke pga. sikkerheden at jeg gerne så det fjernet. Jeg synes
personligt at SSI er forældet og ikke bør blandes med PHP eller andet sprog
(som jeg til enhver tid ville vælge frem for SSI)
--
Kim Schulz