Re: [WEB] Intro til Subversion

On Tue, Jan 16, 2007 at 05:49:00 +0000, Jesper Krogh wrote:
> Lige en hurtig introduktion til Subversion:

1. I ubuntu/debian installer "subversion" som er navnet
 evt.med tilbehør.

> $ svn co http://svn.sslug.dk/trunk/www

advarsel, henter en hel bunke , og jeg har kun 2Mbit!
jeg afbrød download da jeg ikke kunne se hvornår den er færdig
eller hvor meget det vil fylde på partitionen.

> rediger filer
> $ svn commit -m"Log message"

skal der stå præcis "Log message" eller noget andet fornuftig tekst,
f.eks. "rettet top.shtml"

> Det er ca. det. Ved at tage www og ikke niveauet længere ude, ungår man
> at hive alle billederne fra hyggemøder/medlemsmøder med ned. De findes i
> trunk/filer/

det  er  mange billider andre steder , så dem slipper man ikke for,
f.eks.
      www/events/demoday/images

Er filerne flyttet meget rundt på svn i forhold til
placeringerne på www.sslug.dk ?
så er mange links på siderne vist broken...

--
mvh Frank Damgaard  |