Re: [WEB] TODO

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Hvorfor dog det?

Du må erkende at der er en "grund til" at www.sslug.dk ikke er blevet
opdateret signifkant igennem længere tid. En af de væsentlige grunde er
at der er blandede teknologier og derfor kræver det mere viden at gå ind
og rette i det. SSI er her PHP underlegen og det er trivielt at lave det
i PHP, så SSI er på den baggrund dømt ude. Du må godt bruge tid på at
lave en SSI-header/footer/menugeneringssystem/etc til www.sslug.dk men
der er altså fri jagt på dem for dem der har lyst til at give en hånd
med i konverteringen.

Målet er at få et website der er nemmere at rette i end det vi har nu..
og det får vi ikke ved at holde fast i SSI.

OED fra min side..

>  De nuværende php sider har da vist sprog (da/sv/en)
>  forudsat de enkelte sider er lavet til det.
>  Menuer mv. skulle være i flere sprog.

Ja.. det nuværende system til at håndtere sprog er dicideret i stykker.
Selvom jeg ikke angiver at jeg ønsker det, så sker det flere gange at
jeg får både svenske og engelske tekster frem.

>  Og lader man indtil videre SSI være, så er det "vupti",
>  og siderne kan efterfølgende mannuelt konverteres.
>
>  Ved ikke hvad problemer I har med SSI, det er ganske simpelt,

Det er dobbeltarbejde, da vi ikke kan leve uden php alligevel.

Jesper