Re: [WEB] Intro til Subversion

On Tue, Jan 16, 2007 at 11:47:52 +0000, Jesper Krogh wrote:

> [...]

Er det nogen måde at kontrollere login ?
eller kan alle hentes/skrive?
jeg syntes ikke jeg blev bedt om password eller noget.

> Fylder 1.7GB .. du har konto på Tyge.. så du kan bare gøre det i
> ~frank/public_html/

uha, selv med 2Mbit vil det tage sin tid, og min partion på laptop
vil være blevet fyld godt, må finde plads på desktop-PC
og sætte igang en nat.

> rettet top.shtml er ligeså dumt som "Log message" da det er indeholdt i
> listen af rettede filer. fornuftigt ville være en beskrivelse af
> rettelsen.

fornuftigt.

> Ja.

Kan dog ikke lige finde info om hvordan man kan exluderer
paths, det kunne hjælpe lidt når svn får fadt i en bunke billeder.

PS.
har jeg glemt nogle pakker, syntes ikke "man svn" er særlig
god, men henviser til at man skal bruge svn's hjælpesider.

--
mvh Frank Damgaard  |