Re: [WEB] Intro til Subversion

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Er det nogen måde at kontrollere login ?
>  eller kan alle hentes/skrive?

Alle kan checke ud.. du skal af med brugernavn/password for at checke
ind? (skriv gerne hvis det ikke stemmer overens med din oplevelse).

>  Kan dog ikke lige finde info om hvordan man kan exluderer
>  paths, det kunne hjælpe lidt når svn får fadt i en bunke billeder.

Det var derfor at billedarkivet er flyttet til
http://svn.sslug.dk/trunk/filer/ .. så når du laver en checkout på:
http://svn.sslug.dk/trunk/www så får du ikke billederne med.

>  har jeg glemt nogle pakker, syntes ikke "man svn" er særlig
>  god, men henviser til at man skal bruge svn's hjælpesider.

prøv

$ svn help

Jesper