Re: [WEB] TODO

On Tue, Jan 16, 2007 at 11:54:38 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Men det kræver at rettelser indføres 2 steder for at virke på alle
> siderne.

Det er ikke meget forskel, og det er samme CSS filer.
og det er kun lige en overgangsperiode.
og det er langt hurtigere end først at vente på at alle
sider er flyttet og manuet tilrettet.

jeg mener heller ikke vi er helt klar til at lave den manuelle tilretning
endnu da der er en del uafklarede smådetaljer til siderne.

--
mvh Frank Damgaard  |