Re: [WEB] Intro til Subversion

On Tue, Jan 16, 2007 at 12:16:40 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Alle kan checke ud.. du skal af med brugernavn/password for at checke
> ind? (skriv gerne hvis det ikke stemmer overens med din oplevelse).

har ikke prøvet at checke ind.
Skal først have fundet plads på en PC/disk og sætte den
til at hente en nat.

> Det var derfor at billedarkivet er flyttet til
> http://svn.sslug.dk/trunk/filer/ .. så når du laver en checkout på:
> http://svn.sslug.dk/trunk/www så får du ikke billederne med.

Det var også det jeg gjorde, men trunk/www havde også billeder
i demoday, så ikke alle billeder er blevet flyttet,
de må være nogle af "resterne".

> prøv
>
> $ svn help

scn help co

syntes dog kun den foreslår -N til single directory

men måske www/demoday/images kan flyttes til filer ?

--
mvh Frank Damgaard  |