Re: [WEB] TODO

I sslug.web, skrev Frank Damgaard:

>  Det er jo kun i en overgangsperiode.
>
>  Men måske det ikke haster sådan, men så bliver vi nødt
>  til at vedligeholde de nuværende sider lidt, da
>  jeg kan se det er langt ude i fremtiden vi kommer til
>  at havde det nye klar.

Bør vi ikke kunne have den nye klar på et par måneder max? Det antal
rettelser der på et par måneder var røget ind i det gamle med den hast
det er sket tidligere er vist til at tælle på en hånd, så det ser jeg
ikke som noget større problem.

>  Det er ikke nogen tricks.
>  Normalt er www.sslug.dk , og da/en/sv.sslug.dk er kun
>  en hjælpe til let at vælge andet sprog uden at skulle
>  have separate filer.
>  Normalt burde man slet ikke være ledt hen på da/en/se.sslug.dk
>  undtagen man selv har bedt om det.
>  (praktisk hvis man bruger en ældre browser/tekst-browser uden sprogvalg)
>  Det er i øvrigt lavet i apacahe opsætning, ligesom man laver
>  andre sprogvalg.

tricks => Det virker ikke som man burde forvente.

>  så skal hele arkivet laves om igen, og mhonarc opsætning rettes
>  til php kode.
>  Jeg er dog ikke helt sikkert på at arkivet vil se godt
>  ud med menu til venstre for i postarkiv.

Det vil helt sikkert se fantastisk ud.

>  Problemet er øjensynlig lidt andet: manglende kommnunikation,
>
>  f.eks. hvad er timeline på dette projekt

Så hurtigt som muligt dog uden at springe over og skulle til at rette en
masse ting efterfølgende.

>  jeg troede vi hurtigt skulle have noget layout på
>  ved at bruge eksisterende system, og så langsom flytte
>  siderne . Sådan har vi gjort det tidligere.
>  Det må jeg have misforstået.
>
>  ambitionsniveaue er øjensynlig også højt, så det kommer
>  nok til at tage en del tid at få alle detaljer på plads.
>  Iike noget med KISS her.

Jo.. systemet skal netop holdes simpelt, men det er ikke det samme som
at det er et quick'n'dirty hack at få det gjort simpelt.

>  Når det ny sslug-maskine er klar, skulle vi måske
>  oprette en www2 til test af det ny ?

Har vi ikke alle en i ~user ? (på tyge og www når der kommer en nu)

Jesper