Re: [WEB] TODO

On Tue, Jan 16, 2007 at 13:25:26 +0000, Jesper Krogh wrote:

> tricks => Det virker ikke som man burde forvente.

så burde nogen have fejlmeldt det.

> Det vil helt sikkert se fantastisk ud.

nu slettede vi emailarkiv2 til eksperimenter :(
(jeg må kopiere nogle enkelte sider over til dette)

> Så hurtigt som muligt dog uden at springe over og skulle til at rette en
> masse ting efterfølgende.

ja det bliver vist ikke lige i de kommende uger så,
det tager nok en del måneder at få på plads.

> Jo.. systemet skal netop holdes simpelt, men det er ikke det samme som
> at det er et quick'n'dirty hack at få det gjort simpelt.

det var kun tænkt som i en overgangsperiode, det tager
ikke langt tid at lægge ny layout på hovedparten af siderne

> Har vi ikke alle en i ~user ? (på tyge og www når der kommer en nu)

i stedet for live en dag at smide www.sslug.dk på,
så at teste på en "kopi" f.eks. www2.sslug.dk så
man kan se hvordan det skal se ud med det hele.
Måske ikke lige relevant nu, men på et tidspunkt vil
det være praktisk. Vi skal jo også have testet automatik og scripts
på en "live" udgave, og ikke egen svn kopi.

--
mvh Frank Damgaard  |