Re: [WEB] Menuen p å sslug.dk

On Sun, Jul 01, 2007 at 17:42:57 +0200, Martin Schlander wrote:

> En lille ting mere, jeg synes at "lokalgrupperne/hyggemøderne" bør flyttes
> op over "projekter", da lokalgrupperne er et af vores store aktiver.

Nu har jeg lige pillet det ud og sat under sin egen oversrkift :(

Jeg havde tænkt man kunne skrive (så det bliver kortere):

Lokalgrupper
Sandkassen/Roskilde
København
Skåne

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]